Blogspirace #3

Hca6qj2vptvv9o56al165cogv6j7vl40
Zdravím, knihomolové a zbloudilí :)
Je čtvrtek, což znamená, že přidávám meme zvané Blogspirace... Pochází z dílny GrowingUp YA a saz101 a cílem je vytvořit inspiraci pro ostatní knižní bloggery. Tentokrát na vás čekají fotky, které bych zaadila jako "Reading in Wonderland" (něco jako čtení v říší divů)
I could spent hours reading books
Na tuhle fotku bych určitě použila knížku Rudá jako rubín.

Peace & quiet
Typicky podzimní fotografie. "I v našem "normálním" světě najdete zázraky..."

"Reading leads to a whole new journey"   Untitled
Chudáci knížky...

All sizes | *** | Flickr - Photo Sharing!
"Každá kniha má své kouzlo."

Friend or foe All things fade
No to néééééé!

Untitled
A nakonec obrázek, který mě inspiroval pro dnešní blogspiraci... 

Doufám, že jsem vás aspoň trochu inspirovala a příště třeba inspirujete vy mě...
Marky
P.P.S. Chystám recenzi na Město z kostí, které jsem včera dočetla a začala jsem číst Labyrint :)

Komentáře