Blogspirace #9

publish a book | via Tumblr
Zdravím, knihomolové a zbloudilí :)
Je čtvrtek, což znamená, že přidávám meme zvané Blogspirace... Pochází z dílny GrowingUp YA a saz101 a cílem je vytvořit inspiraci pro ostatní (nejen) knižní bloggery. Tentokrát jsem vybrala několik obrázků Before I Die - věci, které bych chtěla stihnout než umřu. A protože takových věcí je spousta, snažila jsem se vytřídit ty, které aspoň trochu souvisí s knihami a blogováním...
Before i die...
Viděli jste film Vzhůru do oblak? Pak pochopíte :)

Ina Neldemyr -
Tohle už jsem bohužel několikrát zkoušela, ale nějak se nedaří, na deník si neudělám čas...

(100+) Tumblr
Kdyby mě (ne na tumblru) sledoval někdo slavný nebo známý, samozřejmě bych skákala radostí, ale to asi každá z nás...

Tumblr
Vzhledem k rannímu vstávání, deseti vyučovacím hodinám a pozdnímu návratu domů se mi asi ještě dlouho pondělky milovat nepodaří :D

Before I die.
Od doby, co jsem se začala pohybovat mezi knihomoly a také lidmi z fandomů bych se se spoustou z nich ráda setkala i naživo... Ale kdo ví, co se nakonec stane?

💬
Myslím, že tady není co dodat....

before i die - Google'da Ara
Každý by rád hrál pro někoho tu nejdůležitější roli :)

A co vy? Co byste chtěli stihnout?
Hlavně se nezapomeňte usmívat :)
Marky

Komentáře

  1. Skvělá blogspirace :) Spoustu z těch věcí bych taky chtěla stihnout, můžu začít tím, zkusit mít ráda pondělí..:D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.