Sedm smrtelných hříchů knihomolů - TAG

Na tento zajímavý TAG mě nominovala Kristý. Popisuje sedm smrtelných hříchů knihomolů a podle mě je opravdu trefný :)

Chamtivost
Jakou nejlevnější a jakou nejdražší knížku doma máš?
Nejdražší bude nejspíš ta obrovská encyklopedie... A nejlevnější asi jedna z knih od Jaroslava Foglara, které jsou tak padesát let staré :)


Hněv
Jaký autor v tobě vyvolává hněv?
Poslední dobou to byla hlavně Alexandra Potter, která mě svými nereálnými zamilovanými příběhy a parodií na Pýchu a předsudek naštvala poměrně dost.
 

Žravost
Jakou knihu bys hltal zas a znova?
Všechny díly Hunger Games od Suzanne Collins a Solitare od Alice Oseman, na kterou si můžete přečíst recenzi tady.
Solitaire

Lenost
Jakou knihu jsi kvůli lenosti zanedbávala?
To je jasná volba. Druhý díl série Nástrojů smrti - Město z popela už čtu aspoň měsíc... Mezitím jsem dočetla dvě knihy a dvě další rozečetla, ale do románu Cassandry Clare se mi z nějakého nepochopitelného důvodu nechce... Tomu říkám lenost.
Právě čtu:

Pýcha
O kterých knížkách mluvíš, aby jsi vypadala jako inteligentní čtenářka?
No, moje největší chlouba je určitě kniha Lovci mamutů od Eduarda Štorcha, kterou jsem ve čtvrté třídě přelouskala za tři dny :) Jinak se většinou můžu pochlubit hlavně tím, že jsem každému ze třídy schopná doporučit nějakou knihu ze seznamu povinné četby, která by ho bavila. To mi asi vynáší největší respekt v oblasti knih ;)

Chtíč
Jakých vlastností si ceníš na mužských a ženských postavách?
Nejvíc ze všeho si cením upřímnosti a nefalšovanosti. U postav je pro mě důležité, aby vypadaly reálně a aby autor popsal nejen jejich silné, ale také slabé stránky. Skvělým příkladem je opět moje milovaná Pýcha a předsudek, kde Jane Austenová popisuje tímto způsobem všechny postavy, přičemž nejvíce pana Darcyho a Elizabeth Bennetovou.
 

Závist
Jakou knížku by sis nejvíc přál jako dárek?
Na mém wishlistu se samozřejmě nachází aspoň 200 knih, ale momentálně bych nejradši dostala sérii Drahokamy/ Láska nezná čas od Kerstin Gier - Rudou jako rubín, Zelenou jako smaragd a Modrou jako safír.


A jaké hříchy máte vy? ;)
Pokud byste se chtěli TAGu zúčastnit, budu je ráda. Nechtěla bych nikoho nutit, i když by mě zajímaly odpovědi Iris Virág a Niky Roovy :)
Marky

Komentáře

  1. Moc pěkné kdpovědi. :) Chata v jezerní kotlině byla jedna z mých nejoblíbenějších knížek, když jsem byla malá! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, já jsem zbožňovala všechny Foglarovky... Máme doma všechna stará vydání a jsou to jedny z knih, které prošly celou rodinou.

      Vymazat
  2. Uff, moc ti děkuji za nominaci, ale vůbec nevím, jestli tohle budu schopna vyplnit. Má to nějaký časový limit? Potřebuji si to pořádně rozmyslet, ale moc si tvé nominace cením, vážně!
    Jinak, Drahokamy jsou super, moc je doporučuji. Sice jsou to dost tlusté knihy, ale čtou se dost rychle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, žádné časové omezení neexistuje. Těším se na tvé odpovědi :)

      Vymazat
  3. Sérii Drahokamy bych také chtěla. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý tag - Hunger Games bych taky mohla číst pořád dokola, stejně tak i HP :) Konečně někdo kdo přečetl Lovci mamutů! Já prostě nemůžu najít nikoho, kdo by to přečetl :D Drahokamy doporučuji, je to skvělá knižní série, kterou mám hodně v oblibě :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.