Nový projekt! | Abeceda knihomola


Jako by v měsíci knih už těch projektů nebylo dost, rozhodla jsem se spolu s Kristý přispět i svou troškou do mlýna. A co se nestalo? Vymyslely jsme originální projekt s názvem Abeceda knihomola! Zajímá vás, o co jde? Tak neváhejte a čtěte dále!



Jak to bude fungovat?
Každé úterý bude dáno jedno písmeno. Budeme postupovat podle abecedy bez háčků (tj. první týden A, druhý B, třetí C, čtvrtý D...). Na to dané písmeno si vybereme tři různé "věci" týkající se knihomolů a literatury - například oblíbené a neoblíbené knihy, spisovatele, ilustrátory, místa na čtení a tak dále, o kterých napíšeme něco více a trochu je ostatním přiblížíme. Všechno ostatní už záleží jen na autorovi článku. Cílem je tedy vytvořit takovou Abecedu knihomolů, kde by ke každému písmenu bylo napsáno to, co knihomol považuje k danému písmenu za důležité...

Chcete se do projektu zapojit?
Pokud vaše odpověď zní ano, budeme jen rády. V tom případě nám napište na oba následující maily: marky48dsp@gmail.com & kristythereader@gmail.com Uveďte, prosím, vaši přezdívku a adresu blogu, na který budete vaše články publikovat (rády si je přečteme). Pokud byste nás chtěli sledovat prostřednictvím GFC nebo jakýchkoliv jiných sociálních sítí, bránit vám samozřejmě nebudeme, ale podmínkou to rozhodně není. Jedna podmínka by tu však byla: Pokud se chcete zúčastnit, umístěte, prosím, na váš blog (do článku či menu) banner projektu s odkazem na jeden z úvodních článků. Ještě musím dodat, že jména všech účastníků budou zveřejněna v mém i Kristýiném úvodním článku tohoto projektu.

Tento projekt nemá být povinnost, ale zábava, takže pokud víte, že si na něj neuděláte čas, nepřihlašujte se... Přesto doufám, že většina z vás si najde čas :)


Účastníci:
  1. Kristý
  2. Marky
  3. SISli
  4. Melinda
  5. Tinuš
  6. A cup of Lucy
  7. Ivcca
  8. Ellen
  9. Natálie
  10. Klára
  11. Ell
  12. Knihomolka Týnka
  13. Lumos
  14. Bichlička
  15. CathleenTheCat
  16. Malenka v říši divů

Budu se těšit na své i vaše příspěvky - začínáme už příští týden ;)
Marky

Komentáře

  1. Skvělý nápad :) Pouvažuju o tom, protože si nejsem jistá, jestli budu mít čas :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný nápad! Asi se nezapojím, ale už se moc těším na příspěvky ostatních! :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Super projekt, ale s tím úterým mi to nevychází.. ale ještě to zvážím :)

    OdpovědětVymazat
  4. To zní skvěle ! :) popřemýšlím nad časem a pokud budu stíhat, určitě se zúčastním :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zní to vážně lákavě. Popřemýšlím, jak to bych to dělala s časem a když mi to bude vycházet, tak se moc ráda zapojím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tenhle projekt je skvělý :) A až dneska, s prvním článkem jsem si uvědomila, že jsem se vlastně nepřihlásila kruci :) Tohle rozhodně není jeden z těch případů, kdy bude článek všech zapojených blogerů na jedno brdo a to se mi hrozně líbí! :) Hned jdu něco na A vymyslet :) Snad si najdu čas jednou týdně, ale když mi právě skončila jedna pravidelná série, tak by to neměl být nejmenší problém :) Miluji řád a asi by se mi po té pravidelnosti stýskalo! Díky za nápad :)

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě se zapojím. Sice trochu pozdě, ale to doufám nevadí. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nápad je to naozaj super, projekt sa mi páči a rada sa do neho zapojím, len čo dokončím iný knižný projekt, do ktorého som teraz zapojená :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Hneď vám idem napísať maily. :) Projekt ma skutočne zaujal a rada sa ho zúčastním. :) Kvôli škole som si ale vybrala piatky, kedy budem články pridávať. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Inu, do projektu jako takového už se nestihnu zapojit a vlastně bych se asi ani nezapojila, nicméně možná se vámi někdy v daleké budoucnosti inspiruji. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Můžu se zeptat? Mohla bych přidávat v jiný den než v úterý? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ano! pokud se chceš přidat, napiš nám, prosím, mail podle instrukcí článku, abychom měly s Kristý přehled a mohly Tě zařadit do seznamu účastníků :)

      Vymazat
  12. Já se určitě zapojím, ale pojedu si radši svým tempem - nevím jestli bych vás stíhala a navíc chci začít od začátku :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, opět rozjíždím blog a přidala jsem příspěvek abeceda knihomola, začínám znova takže mám A. Budu ráda, když se někdo podívá a nebo hodí komentář:)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, domnívám se, že tento projekt už neběží, a proto jsem založila nový - Písmenka, který je na stejném principu, píši Ti to sem, jelikož jsem to zkopírovala, a tak jsem Tě zmínila v úvodu. Měj se krásně a pokračuj ve své tvorbě, inspiruješ tím spoustu lidí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem to tedy přejmenovala zpět na Abeceda knihomola, a tak oznamuji, že mám zájem o zapojení se :).

      Vymazat
    2. Díky moc, těším se na články :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.