Soutěž!


Hurá, hurá, hurá, volejte sláva!
Jak už jistě víte z mé facebookové stránky, kvůli vysokým statistikám (10 000 zobrazení blogu a 50 liků na facebooku) jsem se pro vás rozhodla uspořádat soutěž o skvělé ceny... A odměněni budou hned tři z vás, takže neváhejte a čtěte dále!

O co soutěžíme?
O e-knihu  Ďáblův klíč  od Otomara Dvořáka a malé překvapení jako bonus ;)

Ďáblův klíčAnotace knihy: Historická fantasy. Zkušený autor historických románů Otomar Dvořák se podíval novýma očima na lidové pověsti, tradované v oblasti Českého krasu a Křivoklátské pahorkatiny. Na příběhu pasáčka Matěje, jenž podivnou souhrou náhod objeví ve skalách Kotýzu tajemný Ďáblův klíč, rozehrál mrazivý příběh na pomezí hororu a fantasy. Nebohý sirotek je od chvíle, kdy se zmocnil klíče, pronásledován temnými silami. Prchá před nimi krajinou, zdevastovanou po třicetileté válce, v níž znovu ožívají mytické bytosti, aby sváděly poutníky do záludných pastí. Cestou se k pasáčkovi přidá prostomyslný mnich, vracející se do kláštera s baňkou zázračné vody, a podivný, vychytralý student, jenž toho ví až příliš o magii a alchymii. Podaří se této nesourodé trojici uniknout nástrahám samotného pekla? Ani jeden z nich ovšem netuší, že největší hrůza na ně čeká teprve ve chvíli, kdy se jim bude zdát, že už jsou v bezpečí – za zdmi benediktinského kláštera Svatý Jan pod Skalou…\r\nProti proudu času nás pak zavede povídka Syn řeky, která se odehrává nedaleko, ale o mnoho set let dříve. Ocitneme se poblíž posvátného Háje u řeky Vltavy, kde se moc pohanského obětiště pokusí zlomit fanatický křesťan. Bojovník za novou víru však netuší, že vítězstvím nad Služebníkem Velkého dubu a odseknutím Hromové větve zničí i svou minulost. A nejen minulost…

Jak a kdo se může zapojit?
Zapojit se může kdokoliv, kdo má e-mailovou adresu (jak jednoduché, že ano?), na kterou mu bude v případě výhry zaslána e-kniha. Stále váháte? Není důvod. E-knihy se dají číst jak na čtečkách, tak na mobilech či tabletech, takže není čeho se bát...
Zapojíte se tak, že vyplníte kontakt a povinnou soutěžní otázku do Rafflecopter formuláře v tomto článku. Zbytek vstupů je volitelný, ale může vám zvýšit šanci na výhru, takže stojí za to nad nimi zauvažovat...

Upozornění!!!: 
- Soutěž probíhá do soboty 21.3.
- Nepodvádějte, přijdu na to.
- Pokud výherci neodpoví do 72 hodin (tj. 3 dnů), losuji nové!


Na závěr bych chtěla poděkovat internetovému knihkupectví KNIHCENTRUM.cz za poskytnutí e-knih do soutěže. E-knihu Ďáblův klíč si můžete pořídit zde.

Marky

Komentáře

  1. Do soutěží se zapojuju téměř neustále, ale pouze o hmotné knihy. Já jsem na tohle strašná, ale e-knihy nemám vůbec ráda. Jsem jedna z těch lidí, co ty knížky zkrátka musí mít doma v knihovně a cítit při čtení pod prsty stránky. Ale jsem si jistá, že se zapojí spoustu jiných lidí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, já mám taky radši papírové knihy... Ale oceňuju, že jsi vyjádřila svůj názor :)

      Vymazat
  2. Ráda bych se zapojila, ale úplně jsem nepochopila jak. Mám ke komentáři přidat i svoji mailovou adresu? :

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V článku by se Ti měl zobrazit gadget Rafflecopter. Do něj zadáš kontakt a odpověď na soutěžní otázku a případně si můžeš zvyšit pravděpodobnost výhry splněním podmínek pro bonusové vstupy :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.