M | Abeceda knihomola


Ahojky!
Je úterý, takže přicházím s dalším článkem do nového projektu, který pořádám spolu s Kristý. Pokud byste se chtěli přihlásit, instrukce najdete tady. (Nemusíte začínat souběžně s námi... Můžete si vytvořit vlastní abecedu, nebo můžete začít až od dalších písmen, abyste měli své články stejných písmen ke stejnému datu.) Tentokrát tu mám písmeno M, na které jsem se obzvlášť těšila...


Michie, David
Tento autor sem patří nejen proto, že napsal mou milovanou Dalajlamovu kočku - knihu o buddhismu, kočkách a lidech, ale také proto, že je to první autor, od kterého mám podpis. Mamka mi pro něj skočila minulý čtvrtek do Neoluxoru, takže na mě doma netrpělivě čeká podepsaný druhý díl kočičí série a ten první na mě šťastný a taky podepsaný kouká z poličky. Třetí díl by měl v originále vyjít teprve letos, takže uvidíme, kdy se ho dočkáme...

Dalajlamova kočkaDalajlamova kočka a umění přístThe Dalai Lama's Cat and the Power of Meow

Mix
Použila jsem cizí slovo pro označení různorodosti. Chtěla jsem tím vyjádřit především různorodost knih, které se mi dostanou pod ruku a já je přečtu. Louskám detektivky, Young Adult, New Adult. sci-fi, fantasy ale i třeba ženské romány. Zkrátka a dobře čtu leccos a máločím pohrdnu (tedy až na upířiny, thrillery, horory a erotické romány). Jsem ráda, že mám možnost číst takovou spoustu žánrů, protože jinak by se mi knihy zdály všechny podobné. Proto doporučuji i vám, abyste četli různorodé knihy.

...True!!!Dean J.

Mistři
Proč zrovna tohle slovo, říkáte si? No přeci proto, že autoři jsou mistři. Géniové. Sama jsem párkrát zkoušela napsat knihu a už jen dotáhnout to psaní do konce je těžké - i kdyby to by naprosto průměrný román do červené knihovny. Ale napsat dobrou knihu, to už chce talent. To umí jenom praví mistři, kterými autoři mých (i vůbec světových) knih rozhodně jsou.

Paradise! Books, my drug♡

A co vy? Jaké žánry čtete? A kteří autoři jsou podle vás mistři?
Marky

Komentáře

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.