Vykecávací článek | Vyhodnocení soutěže


Ahojky!
Tohle bude snad první vykecávací článek na tomto blogu, ale vyvarovat se ho bohužel nemůžu. Kromě vyhodnocení narozeninové soutěže blogu vám povím ještě o spoustě dalších témat, takže to nejspíš bude docela dlouhé. Pokusím se o nějaké mezinadpisy, abyste mohli číst jen to, co vás zajímá, ale i tak předem děkuji všem, kteří se prolouskají až na konec...

Knižní výzva na rok 2015 + rok 2016?
Určitě jste si už všimli, že svou výzvu osmdesáti knih jsem pokořila už 12.8. a od té doby jsme přečetla už dvanáct dalších titulů. Ráda bych vám tedy prozradila, proč si nechci číslo navyšovat: jsem na rok v Belgii a moje míra čtení je tady tak různá, že nikdy nevím, jestli za týden přečtu pět knih nebo žádnou. Také se nechci přepínat a nutit se do čtení, protože si přeci jen stojím za tím, že nečtu kvůli množství přečtených knih, ale kvůli čtení samotnému. A v neposlední řadě mám dobrý pocit, že jsem výzvu splnila a jsem spokojená s tím, že jsem si splnila svoje předsevzetí, které jsem si někdy v listopadu minulého roku stanovila, takže bych u toho ráda zůstala.

Taky vám můžu prozradit, co bych si ráda předsevzala do roku 2016. Stoprocentně se zúčastním Knižní výzvy u Ells, protože ta mi umožňuje udržovat si přehled o tom, co čtu a kdy. Velkou výzvu bych tentokrát raději vynechala, protože je pro mě trochu matoucí a její vyplňování jsem si neužila tolik, jak jsem očekávala. Zase bych ale mezi výzvy ráda přidala jednu novou, a to TBR Jar Challenge od americké booktuberky Katytastic, která se mi tento rok skutečně zalíbila. Tato výzva totiž nespočívá v tom, že si do skleničky napíšete názvy knih, ale spíše zadání, jakou knihu si máte přečíst. Například "kniha, která vyšla tento rok" nebo "kniha nad 500 stran" a tak podobně...


Výsledky dotazníku o blogu
Musím říct, že velká účast a různorodost odpovědí v dotazníku mě vážně zaskočily a ještě jednou vám všem moc děkuji! Také jsme díky vám objevila mnoho nových knih a zjistila, že ačkoliv jsou recenze nejméně komentovanými články, máte je nejraději, což je opravdu hodně zvláštní... Proč nekomentujete recenze na knihy tolik jako ostatní články? Prozraďte mi to! Ovšem nejkonfliktnější otázkou byl design blogu. Proto bych byla ráda, kdybyste mi napsali ještě do komentářů jestli bych ho měla měnit nebo ne.


Narozeninová soutěž!
Ještě než vám prozradím, kdo tedy nakonec vyhrál, chtěla bych vám prozradit, že asi 100 vstupů jsem musela smazat, protože jste nedodrželi pravidla, takže pro příště se, prosím, poučte - když mi do povinné kolonky dotazníku napíšete tečku, moc moudrá z toho nebudu... Ale už vás nechci napínat - vítězi se stávají Knižní svět, Majkí a Maruška Hoangová! Všem gratuluji a posílám maily...

Gratuluji výhercům a všem, kteří se dočetli až na konec tohoto článku. Nakonec sice nebyl až tak dlouhý, jak jsem se obávala, ale i tak...
Budu moc ráda, když mi napíšete jakoukoliv připomínku k některému ze zmíněných témat, protože k čemu by byl blog bez čtenářů?
Marky

Komentáře

  1. Moc nekomentuju, ale když už, tak jsou to u mě opravdu recenze, které mi ve výběru dost pomáhají. A pro ty tečky v tom dotazníku mám pochopení, protože už se mi nejednou stalo, že se mi odpověď odeslala dřív, než jsem měla v úmyslu. Zpátky to samozřejmě vrátit nešlo, aspoň já jsem na to nedošla. :D
    Já jsem si na tvůj design zvykla, nebo spíš nebylo, na co si zvykat. Takže za mě bych ho zatím neměnila. Časem jo, třeba při nějaké zvláštní příležitosti, ale teď bych ho asi ponechala.
    Žádné výzvy raději nepodstupuju. Poslední týdny patří mezi pro mě neobvyklou čtecí krizi, když nepočítám období, kdy jsem četla z povinnosti. Znovu připomínám, aby ses ponořila do Měděného jezdce. Na seznamu jsem ho sice nenašla, ale jsem ten typ, co obcas veci preehlidne. Pro některé v knize může být příliš mnoho romantiky a délka člověka mnohdy odradí, ale pro mě je to srdcovka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář, kéž by takové psali všichni... ;) Ale když se někdo ani neopraví do další otázky nebo nenapíše do poznámky nebo cokoliv? Kdyby byla snaha, beru ji, ale nějak jsme ji neobjevila. Taky se mi to už párkrát stalo a vyřešit se to dá, když se chce. Jsem ráda, že sis na design zvykla a Měděného jezdce na seznamu najít nemůžeš, zatím jsem ho nečetla. Ale dám na tvé doporučení, neboj :)

      Vymazat
  2. Ahoj, design blogu bych ponechala, dokonce bych si troufla tvrdit, že ho máš z blogerek, jenž znám nejhezčí :-). Příjemný nepřeplácaný a "útulný".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, moc moc moc děkuji, vážně jsi mě potěšila :) Vážně díky :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.