Knižní poradna | Vánoce s Books are my life...

Úvodní článek do projektu najdete zde.

Ahojky!
Vánoční projekt, který začal včera, jsem se rozhodla pojmout opravdu ve velkém. Proto vám v tomto článku nabízím jedinečnou možnost, která mi ale přinese dost práce... Nechte si ode mě poradit ve výběru knihy!


V knižní poradně vám doporučím jak knihy přímo pro vás, tak jako dárky (pokud ještě sháníte). Abych vám ale mohla poradit, musíte vyplnit FORMULÁŘ. Poté vám na e-mail odešlu svá doporučení. Pokud máte dva požadavky na dvě odlišné knihy, vyplňte prosím formulář dvakrát, ať v tom není zmatek...

A abych nezapomněla: dnešní otázky!

1) Jak Tě vlastně napadlo založit si blog o knížkách? Měla jsem už spoustu různých blogů, ale žádný mi nevydržel tak dlouho jako tento, a jelikož od nějakých 10 let aktivně čtu, tak jsem to zkusila s knihami a baví mě to

2) Jakou knížku bys letos nejraději našel/našla pod stromečkem? Asi Bodybook od Cameron Diaz. Není to sice kniha s příběhem, ale přála bych si ji vlastnit.


3) S jakou knižní postavou bys nejraději oslavil/a Vánoce?

Asi bych si vybrala někoho s kouzelnou mocí, co takhle třeba Callum Hunt? Možná by to mohly být doslova kouzelné Vánoce.
4) Bez které knihy si nedokážeš představit zimu? Vlastně žádnou takovou knihu nemám. Nečtu knihy opakovaně, raději si přečtu nějakou novou než abych se vracela.

5) Co bys popřál/a ostatním knihomolům a knižním blogerům k Vánocům? Jednoznačně hodně knih a více času na čtení! Protože knih není nikdy dost, a času je velký nedostatek.
6) Máš knihomolská nebo blogerská novoroční předsevzetí? Jaká? A držíš se jich? Chci se svému blogu věnovat co nejvíc to jde, je mi jasné, že se školou to moc nezvládám, ale snažím se. A jako předsevzetí bych si určitě zase chtěla dát Knižní výzvu na rok 2016, a také ji splnit.
7) A nakonec: Jaké nově vycházející knihy se nemůžeš dočkat v příštím roce? Určitě to jsou novely k trilogii Selekce, pokračování knihy Všem klukům, které jsem milovala, Královna Tearlingu 2. a 3. díl.. Doufám, že se YOLi rozhodne i pro Sněží, sněží v paperbacku.. Těch knih je určitě hodně jen si na ně nevzpomenu.

Těším se na vás zase zítra a těším se, až vám budu moci poradit!
Marky

Komentáře

  1. Tak takovýhle projekt jsem nečekala :D jinak tady není zmíněno, kdo ti na otázky odpovídal :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš :D Ale přečti si úvodní článek a uvidíš, proč není zmínněn autor odpovědí ;)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.