Destrukční deník #14

 

Salut!
Přináším vám konečně první dávku fotek ze svého anglického Destrukčního deníku! Nemám žádné speciální téma, zkrátka se snažím, aby byl co nejvíc "můj"... Což jste mi vlastně nasadili do hlavy vy se svými komentáři. Tak se kochejte - na můj český deník si ještě nějakých pár měsíců počkáte...

Začínáme rovnou titulní stranou - nic

Na další straně jsem našla osmnáctkrát slovo "penguin" - tučňák... tak jsem si ho nemohla odpustit!

Penguini modře, všechna ostatní P žlutě.

A představovací stránka... k tomu snad není potřeba nic dodávat.

No ano, jsem rebel!

Na internetu jsem viděla spoustu nápadů, ale na příšerky jsem ještě nenarazila, tak jsem je musela vyzkoušet.

Vodovková duha!

Obtiskla se na vedlejší stranu, takže tu už nechám tak.

A pod ní malý pokus o abstraktní umění.

A na závěr stránka, co dala šíleně moc práce.

 Jak pokračují vaše Destrukční deníky? Ještě neskončily v propadlišti dějin za omalovánkami?
Marky

Komentáře

  1. Tak ta poslední stránka je fakt hustá! Jak dlouho jsi to dělala? :D
    Jinak jako obvykle krásné, já na Deník nesáhla už několik měsíců a nevím, zda se k němu ještě někdy vrátím. Máš můj obdiv, že pořád pokračuješ.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc povedené :) Vždycky se ráda pokochám, co nového si vytvořila. Pro mě bohužel tento deník není, je mi úplně jasné, že by zůstal skoro prázdný...

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné! :-). Líbí se mi veselé barvy.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké, nejvíc se mi líbí ta první stránka :) já se dneska odhodlala dokončit jeden úkol z deníku, a taky jsem v předchozích dnech vybarvila pár mandal, vidíš jakej vliv na mě máš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :) Páni, až tak? No ne :D Snad tě to chytne a nepustí ;)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.