Září s CooBoo


Ahojky!
Jako kdybych měla příliš mnoho času, rozhodla jsem se opět zapojit do čtecího projektu/výzvy. Tentokrát jsem narazila na skvělý nápad Ellis z Knižního Světa, která si na tento měsíc vymyslela Září s CooBoo. Jde vlastně o to, číst po následujících třicet dní převážně knížky z tohoto nakladatelství. A protože CooBoo patří mezi moje nejoblíbenější nakladatelství vůbec, rozhodla jsem se taky se zúčastnit. Na konci měsíce se určitě můžete těšit na zúčtování, ale teď vám nejdřív představím, na které knížky se vlastně chystám.


23122389Jako první se určitě vrhnu na nepřečtené kubulínské knihy, které mi leží na poličce. Od Světa knihy 2015 už na mě čeká Tím všechno začíná od Robyn Schneider. Na veletrhu mi ji tehdy doporučila (čtěte: vnutila se slovy, že je to lepší než Hvězdy nám nepřály) Deny el Infian a od té doby jsem se k ní prostě nedostala. Nemám k tomu žádný argument, ale zkrátka a dobře jsem si ji nepřečetla a teď mám konečně důvod to napravit.

26243995Následující dvě knihy mi přišly nedávno a vlastně vám tím tak trochu naspoileruji unboxing, ale těmito krásnými výhrami z kubulínské Víkendovky se nemůžu nepochlubit. Takže jako další na seznamu to máme Mezi dvěma světy od Scotta Westerfielda. Ne, že bych najednou začala číst duchařiny, ale knihu z prostředí spisovatelů a nakladatelství si nemůžu nechat ujít.

29436766Dále tu mám tedy druhou vyhranou knihu, kterou není nic jiného než populární Proč jsme se rozešli od Daniela Handlera. Tahle knížka mě lákala už od té doby, co začala její kampaň (a to už je nějaký čas zpátky), a to nejen obsahově, ale taky formou. Je totiž plná skutečně nádherných ilustrací, na které se výjimečně moc těším - ačkoliv je většinou v knihách moc neocením.

22702350Tohle jsou tedy všechny fyzické resty, spousta kubulínských titulů na mě ale čeká i ve čtečce. První, který jsem si z nich vybrala je Léto na druhý pokus od mé oblíbené Morgan Matson. Možná čtu tuhle letní knížku trochu s křížkem po funuse, ale o letošních prázdninách jsem skoro žádnou contemporary přečíst nestihla, takže proč bych si to neměla vynahradit v září? Technicky vzato mám ještě několik dní, než léto skutečně skončí...

16033018Tentokrát nesmím zapomenout na další knížku, na kterou si brousím zuby už velmi dlouho, a to Svůdné zlo od Wendy Higgins. Starší kousky od CooBoo mi mají tendenci často utíkat, protože vydávají tolik skvělých nových knížek, že ty starší nestíhám číst. Ale teď se k tomu prostě donutím a hotovo. Protože dokud jsem tuhle trilogii nepřečetla, připadám si občas úplně mimo.

15759706A kdyby mě náhodou tahle andělsky-ďábelská tématika chytla víc, ráda bych si přečetla i podobně laděnou Nadpozemskou od Cynthie Hand. Zatím jsem od této spisovatelky přelouskala jen Kdybychom se neviděli, ale musím říct, že jsem byla naprosto nadšená a knihu si nemůžu vynachválit. Proto doufám, že i její předchozí knihy se tak povedly.

30614782Pokud se mi poštěstí a ušetřím si nějaké penízky, možná si budu moci koupit knížku, na kterou se těším už velmi dlouho - Šťastně až navěky od Kiery Cass. Původně jsem si povídky chtěla přečíst v elektronické formě, stejně jako jsem to udělala u Měsíčních kronik, jenže datum vydání se blížilo a já stejně tu obálku zase musím mít doma, takže jsem si zkrátka počkala. Uvidíme ale, jestli a kdy se mi knížku podaří koupit a podle toho ji taky stihnu či nestihnu přečíst.

24826777Abych ale celý měsíc nestrávila jenom čtením, rozhodla jsem se do projektu připočítat i kubulínskou tvořivou část. Nedávno jsem totiž dostala Tohle není kniha od Keri Smith! Nemůžu se dočkat, až se pustím do prvních stránek a úkolů. Chtěli byste opět fotočánky se splněnými úlohami? Dejte vědět a můžete je mít...


Co se chystáte v září číst vy? A které knížky od CooBoo byste si chtěli přečíst co nejdřív? Vylpňujete Tohle není kniha?
Marky

Komentáře

  1. Proč jsme se rozešli a Šťastně až navěky mám v plánu také :) A Mezi dvěma světy mám přelouskáno, ale že bych z toho byla nějak extra nadšená, to říct nemůžu, za to Svůdné zlo bylo moc fajn :D Přeji, ať to všechno stihneš a jsem moc ráda, že jsi se zapojila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, koukala jsem na Tvůj článek ;) I tobě mnoho štěstí a díky za skvělou motivaci :)

      Vymazat
  2. Držím palce a už teď se těším na zúčtování! :) Šťastně až navěky mám akorát rozečtené. Dvě povídky už mám za sebou a čeká mě Aspenova, tak jsem zvědavá, jestli na něj taky po přečtení změním názor jako spousta jeho dalších odpůrců. Zatím jsem s knihou opravdu spokojená, takže své místo v knihovně si určitě zaslouží ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, i tobě :) Když o tom tak píšeš, vážně se nemůžu dočkat ♥

      Vymazat
  3. Všechny ty obálky vypadají moc pěkně. Já teď nějak nesleduji knižní novinky - mám toho moc k maturitě. :) (Ale tvůj blog čas od času sleduji, ač nekomentuji.)
    Tohle není kniha - s tím jsem začala letos o prázdninách a už mám pár úkolů za sebou. Moc ráda bych viděla tvé výtvory. :)
    Přeji pěkný školní rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu :) Držím palce s maturitou a hlavu ti za komentáře neutrhnu... Taky na t u tebe často zapomínám/nestíhám a stejně čtu. I já bych ráda viděla tvoji knihu neknihu, jestli se ji někdy rozhodneš zveřejnit ;)

      Vymazat
  4. Tím všechno začíná je neskutečná knížka, úžasná volba!

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě plánuji do svého čtecí plánu zahrnout co nejvíc kubulínských knih :)
    Tvůj rozpis je velmi nabitý, ale věřím, že ho zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda a doufám, že ano. Držím palce i tobě :)

      Vymazat
  6. Možná se do toho také pustím. :) Zrovna čtu Rudou královnu. Ale nevím, jestli bych zvládla celý měsíc jenom CooBoolínské knihy. Možná to budu ještě něčím prokládat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že když budeš správně vybírat, tak určitě ano ;)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.