Dewey's 24 Hour Read-a-thon | TBR

Výsledek obrázku pro dewey's 24 hour read-a-thon

Ahojky!
Právě jsem zjistila skvělé zprávy: dnes, 22. října, se koná Dewey's 24 Hour Read-a-thon! Jde o mezinárodní read-a-thon, který začíná pro každého v jiný čas (v Česku je to 14:00) a trvá přesně 24 hodin. Na oficiální stránce najdete spoustu motivačních článků a dalších informací, pokud byste se chtěli zapojit. Mně se to zrovna skvěle hodí, takž vám teď ukážu své plány!


Opět jsem si vybrala víc knih, než plánuji přečíst, abych si ohla vybírat podle chuti a nálady. Taky jsem si vyrobila záložku na zaznamenávání postupu - na jedné straně je vždy čas a prostor na poznámky nebo zaznamenávání jídla a na druhé potom seznam přečtených knih. Jde o oficiální záložku read-a-thonu, kterou si i vy můžete stáhnout tady.

A teď už seznam knih, ze kterých se chystám vybírat:
  • Evžen Oněgin (A. S. Puškin) - Povinná četba musí být a tohle je psané ve verších, tak se to snad bude číst rychle.
  • Maus (Art Spiegelman) - Na tuhle knihu se už tak dlouho těším, že se ji bojím přečíst, a je na čase s tím něco udělat.
  • Když hvězdy stále září (Trish Doller) - Tento titul jsem měla původně na seznamu kvůli září s CooBoo, ale nějak se na něj nedostalo. Taky ho mám z knihovny a jetřeba ho vrátit, a to rozhodně ne nepřečtený!
  • A Thousand Pieces of You (Claudia Gray) - Nemůžu za read-a-thon nepřečíst ani jednu anglickou knihu a tahle se zdá být velmi lákavá, takže jí dám šanci.
  • Dívka ve vlaku (Paula Hawkins) - Normálně děsivé knihy číst nedokážu, ale na tuhle jsem opravdu zvědavá. Nejlepší způsob, jak sfouknout tolik strachu je pro mě přečíst ji najednou a ve dne, takže read-a-thon je ideální volba.
  • Stmívání (Stephanie Meyer) - Z nějakého neznámého důvodu jsem svoji právě rozečtenou knihu zapomněla dát na fotku, ale samozřejmě ji plánuji dočíst. Konečně.
  • Prokletí Titánů (Rick Riordan) - Snažím se dát Percymu Jacksonovi ještě jednu další šanci, protože se knihy této série čtou rychle. Ale moc si od toho neslibuji... Kniha není na fotce, protože ji mám ve čtečce a na fotce je už Dívka ve vlaku, takže to technicky nešlo udělat.


Tak to jsou mé plány. Co si tenhle víkend přečtete vy?
Marky

Komentáře

  1. Jdu rychle sepsat informační článek a půjdu na to! :D
    Vůbec nevím co si vybrat za knížky :/
    Teď čtu Tak to je, tak to bude, ale co dál?? :D
    Tak hodně štěstí! :)
    Fandom Before Blood CZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce tobě i sobě - jsem ráda, že v tom nejsem sama :)

      Vymazat
  2. Hodně štěstí, držím palce, ať jde čtení pěkně od ruky a ať Tě baví :) Já se také účastním, ale rozložila jsem si to do celého víkendu, mám bohužel nějaké povinnosti, které mi nedovolují prostě sednout a číst... V noci budu dohánět nejvíc :))

    OdpovědětVymazat
  3. Držím ti palce, ať se ti dobře čte :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak doufám, že tvůj víkend probíhal podle plánů a že sis čtení užila. :)
    Já toho moc nepřečetla, popravdě. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.