A to Z Reading Challenge


Ahojky!
Já vím, říkala jsem, že si letos nebudu limitovat čtení milionem výzev... Ale mě to prostě baví a tahle zase není tak nesplnitelná! Jmenuje se A to Z Reading Challenge a jde jednoduše o to přečíst za rok 2017 knihy s názvem každého písmene abecedy. Pro tuhle výzvu jsem se rozhodla započítávat anglické názvy knih a tím pádem použít i anglickou abecedu - abych měla výběr trochu jednodušší. Zároveň nepočítám členy na začátku názvů. Knihy, které jsem přečetla v češtině, započítám budď s jejich anglickým názvem, nebo s českým, pokud žádný anglický nemají. V celém článku najdete vždy aktuální přehled všech knih, které jsem do výzvy přečetla. Tak mi držte palce!




Marky

Komentáře

  1. Výzva se mi líbí, ale nečtu anglicky a česky se nechci moc limitovat.. Tak zase nic :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, třeba by se ti to podařilo ;)

      Vymazat
    2. U "P" máš "Poslední aristokratka" to asi není anglický název :D

      Vymazat
    3. To máš pravdu, ale je to česká kniha, takže žádný anglický nemá :D

      Vymazat
  2. Parádní výzva :) Já jsem si na letošek dala dvě- počet knih a výzvu od Databáze knih, a to mi úplně stačí :) Ale tahle se mi moc líbí, myslím že jí zkusím příští rok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snad se k ní dostaneš ;) I já se snažím splnit výzvu z Databáze knih a výzvu od Ells (počet knih).

      Vymazat
  3. Skvelá výzva, asi sa do nej zapojím aj ja. Možno si na základe nej nebudem vyberať knihy, ale rada by som videla, koľko písmen sa mi podarí splniť. Aj keď zatiaľ mi kopec kníh začína na 'The', tak možno to až taký úspech nebude :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Já je taky nevybírám podle ní - jsem jen zvědavá, kolik jich nakonec zvládnu ;) V zadání se "the" ani "a" ani "an" nepočítají a kniha "oficiálně" začíná až prvním písmenem za nimi ;)

      Vymazat
  4. Ihnedc se jdu zapojit taky, to je úžasný nápad! :)
    (Protože se vůbec neúčastním kvanta dalších výzev, že ano...)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.