Destrukční deník #19


Ahojky!
Můj Destrukční deník ještě stále žije, jen ho tak trochu zapomínám fotit. A tak dnes přicházím s další dávkou svých výtvorů. Nejsem si úplně jistá, za jak dlouho se mi podaří deník dokončit, ale snad se mi tentokrát povede i flip-through video. Ale teď se už pojďme podívat na fotky!

Tohle pojetí stránky jsem našla na Pinteresut a nemohla jsem odolat vytvoření své vlastní verze.

Možná jsem si tentokrát trochu upravila zadání, ale to nevadí. Na levé stránce najdete pozitivní a motivační citáty, na pravé pak obrázky věcí, které mi dělají radost.

Ne vždycky tu ovšem najdete doslova to, co pro mě daný obrázek znamená - vážně nejsem Dobby a nejásám pokaždé, když dostanu nové ponožky!
  
Tohle je snad jediná stránka z dnešního článku, se kterou nejsem spokojená. Ne proto, že by se nevyvedla tak, jak jsem čekala, ale protože pastelky zkrátka nebyly dobrý nápad.

Wingardium leviosa mám v českém deníku, a tak jsem tentokrát vzala a vděk Peterem Panem.

Ztráty a nálezy jsem vlastně zatím použila jedině ve škole, ale i tak se mi nic ztrácet nechce.

Obě strany jsou inspirované Pinterestem, ale zároveň patří mezi mé nejoblíbenější v celém deníku.

Co dělá poslední dobou radost vám?
Marky

Komentáře

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.