Recenze v deseti slovech #5

Ahojky!
Už popáté jsem nastřádala dost knížek, ke kterým (ne)mám co říct, takže jsem tu s další várkou Recenzí v deseti slovech. Pokud byste se chtěli do projektu zapojit také, budu ráda, když mě uvedete jako autorku. Tak se pojďme podívat na další várku mého (ne)ostrovtipu...

Harry Potter and the Order of the Phoenix (Harry Potter, #5)KorektorJohanka z ArkuNejkrásnější bývá šílenáÚsměv

Harry Potter and the Order of the Phoenix
(J. K. Rowlingaudiokniha; hodnocení: 5/5)
Tenhle díl je můj nejoblíbenější, protože kdo může nenesnášet Umbridgeovou??

Korektor
(Vilém Koubek, Jana Kilianová; hodnocení: 5/5)
Tochle jé fak skfělá kňyha - tů sy proztě potřepujete přečýzt.

Johanka z Arku
(Mark Twain; hodnocení: 3/5)
Víte, jak rychle nahnat počet přečtených knih na konci roku?

Nejkrásnější bývá šílená
(Jaroslav Seifert; hodnocení: 4/5)
Poezii mám ráda, zvlášť tu Seifertovu a tu o lásce.

Úsměv
(Raina Telgemeier; hodnocení: 4/5)
Roztomilé čtení na jedno odpoledne, které vyvolá ÚSMĚV u každého.

Radio SilenceNa větrné hůrce28574949The Crown & the Arrow (The Wrath and the Dawn, #0.5)The Mirror & the Maze (The Wrath and the Dawn, #1.5)

Radio Silence
(Alice Oseman; re-reading; hodnocení: 5/5)
Recenzi už jsem psala a můj názor se stále nezměnil.

Na Větrné Hůrce
(Emily Brontë; hodnocení: 1/5)
Všichni vzteky onemocní, a pak umřou aneb pozitivní povinná četba.

The Moth & the Flame
(Renée Ahdieh; hodnocení: 4/5)
Kvůli téhle novele už mám ráda Despinu. Skvělé krátké čtení.

The Crown & the Arrow
(Renée Ahdieh; hodnocení: 3/5)
Tohle mohlo být lepší, ale stejně si ty novely užívám.

The Mirror & the Maze
(Renée Ahdieh; hodnocení: 5/5)
Nemůžu se dočkat dvojky. Tohle si přečtěte, lépe všechno pochopíte.

Co si o těchto knížkách myslíte vy?
Kdyby vás některá zajímala více, moje podrobné recenze najdete na Goodreads.
Marky

Komentáře

  1. Tuhle sérii mám moc ráda! :)
    A na Úsměv mám úplně stejný názor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, úsměv je úsměvný - nic víc, nic míň ;)

      Vymazat
  2. Fénixův řád je fajn. :) Už se těším, až se k němu ve svém re readingu dostanu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to můj nejoblíbenější díl, těším se za tebe :)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.