10 mých oblíbených bookstagramů


Bookstagram je komunita lidí, které na své účty na Instagramu přidávají fotky knih. Mám bookstagram moc ráda a sama do něj přispívám. Nedávno jsem na svém účtu dosáhleatisícovky sledujících a mám z toho nesmírnou radost! proto bych se s vámi ráda podělila o deset lidiček, které stejně jako mě stojí za to sledovat.


@klariny.knihy
Přiznejte se dobrovolně - kdo z vás Klárku ještě nezná? Tahle kniholka zvládá blog, YouTube a Instagram, a to všechno na jedničku! Nebojí se u knížek vystavit i svůj obličej a i když nepřidává tak často, její fotky stojí vždycky za to.

@lapetitedeny
Účet Deny je jedním z mála minimalistických bookstagramů, které sleduji. Obecně mám radši barvy a jejich kombinace, než minimalismus. Ale u Deny jsem té jednoduchosti přišla na chuť - a navíc ji mám moc ráda jako človíčka - je vážně milá!


@paperfury
Neodolám - musím zmínit i mou nejoblíbenější australskou blogerku Cait. Její blog Paper Fury srší sarkasmem stejně, jako její fotky srší barvami. Ale upřímně: s množstvím knih, které vlastní, by se nám všem ty duhové postupky tvořily mnohem lépe!

@mlovesreading
Markét obdivuji především kvůli různým perspektivám, ze kterých fotí, ale přesto si dokáže udržet jedno téma. To letošní podzimní se mi líbí opravdu moc!


@radsi_knihu

Michelle je moc milá kniholka a její recenze se moc příjemně čtou. Ačkoli fotí poměrně jednoduše, může se pochlubit vysokou kvalitou a neuvěřitelným rychločtenářským tempem. Přesvědčte se sami!

@penny_and_books
Ani třetí ze tří kniholek nemůže chybět! Většinou mi formátování fotek tímto způsobem vadí, ale k Penny/Káje to krátka patří. Sdílím s ní čtenářský vkus a dokáže mě přesvědčit ke koupi jakékoli knihy. Kromě toho když koukám na její hromadu koupených knih, přestávám cítit vinu - a to se vyplatí!


@caroknih
Zatím jsem nepotkala pozitivnější a jemnější profil, než je ten Adrianin. Kromě toho vlastní velkou kolekci vzorovaných ponožek - a ty já mám moc ráda! Také se poměrně shodneme na knihách a lásce pro hrnky a ovoce.

@kristiespacilova
Kristie svůj Instagram rozjela teprve nedávno, ale stačil jeden řetěz světýlek a šedivá deka... a já si její fotky naprosto zamilovala! Kromě toho se opět shodujeme v názorech na knihy a navzájem čteme svoje blogy.


@zasitavknihach
Tenhle článek by nemohl vyjít bez toho, abych zmínila svou milovanou Kamču! Poslední dobou propadla Funko Pop figurkám, ale i její ostatní fotky září pozitivní energií a moc dobře se na ně kouká.

@girlwithcloudyhead
Simča vymyslela první instagramovou fotografickou challenge, které jsem se kdy naplno zúčastnila. A že to stálo za to! Taky vlastní slušnou hromádku knih a dokonce si otevřela i obchod s překrásnými záložkami (tady).



Koho sledujete na knižní sféře Instagramu vy?
Marky

Komentáře

  1. Ha, podobný článek mám už nějakou chvíli v konceptech, jen je těch krásných účtů tolik, že nevím, koho všechno vybrat! :D Jinak moc a moc děkuji za zmínění, to jsi mi udělala velkou radost! Kdybych bývala věděla, jaká úžasná atmosféra na bookstagramu panuje, tak fotím už dávno. :D Je strašně zajímavé vidět, jak na jednu stranu stejná, ale na druhou úplně jiná komunita knihomolů tam je. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já určitě plánuji další díl, tohle jsou jen ti nejlepší z nejlepších ;) Já mám bookstagram moc ráda, ale naplno jsem mu taky podlehla teprve nedávno, rozumím ti..

      Vymazat
  2. Bookstagram miluju, ale člověk má pak pocit, že nic nepřečetl, nic nenakoupil a že to nikdy nenafotí tak hezky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak - možná se ráda ničím, ale stejně mě to baví :D

      Vymazat
  3. Já tyhle účty žeru :) Děkuji za zajímavé tipy, hned jsem jich pár začala sledovat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sakra, kolik knih ta Cait jako má?! Neskutečný. :D

    Jinak gratuluju k tisícovce, zasloužia sis ji! A děkuji za zmínku a krásná slova. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si říkám u každý její fotky :D
      Já děkuji, ty si to taky zasloužíš ;)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.