Destrukční deník #16


Salut!
Přináším vám další dávku fotek ze svého anglického Destrukčního deníku! Nemám žádné speciální téma, zkrátka se snažím, aby byl co nejvíc "můj"... Což jste mi vlastně nasadili do hlavy vy se svými komentáři. Doufám, že to zvládnete v angličtině, protože na můj český deník si ještě nějakých pár měsíců počkáte... Ačkoliv už se to blíží!


Poměrně nepovedený pokus o poměrně nepovedený aztécký vzor. Ehm.

Nemohla jsem najít citát, který by obsahoval slovo "left" ve smyslu "levý", tak jsme použila jeho druhý smysl - "opustit". Levou rukou jsem obtáhla slova "left" a "heart" a vybarvila "shadow" a zadání.

Tužka se nerozmazala tolik, ak jsem chtěla. A na levé stránce si můžete přečíst text písničky "Kdyby sis oči vyplakala".

Ne, ani tentokrát se makru nevyhnete... A vedle si můžete prohlédnout mou jednoduchou stránku plnou čtyřpísmenkových slov.



Prosím, ignorujte ten pokus o ombré oblohu... Byla jsem líná vytahovat vodovky.

Tady najdete lístky do autobusu za můj poslední školní rok - tak, jak se měnily.


Asi bych se měla vážně naučit vybarvovat... Ale i tak se mi tahle stránka líbí.

Zase jsem neodolala duhové verzi, hurá!

A na závěr jedno makro.

 Jak pokračují vaše Destrukční deníky? Ještě neskončily v propadlišti dějin za omalovánkami?
Marky

Komentáře

  1. Ani já mnohokrát neodolala duhové verzi a můj deník je plný duhových věcí, což by do mě asi nikdo neřekl. :)
    To s tím městem je pěkné, nedělalas to už do toho českého deníku? Je mi to povědomé. Aztécký vzor se moc povedl! :)
    A můj oblíbený citát obsahující slovo left je: "When nothing goes right, go left." :)
    Můj deník je již hluboko v propadlišti dějin, ale trochu mi chybí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná ne, ale nějakou tu duhu občas potřebuje každý ;)
      Myslím, že jsem to v českém deníku neměla, ale třeba si to pamatuješ líp než já :D
      No vidíš, ten znám taky.. Ale myslím, že je v českém deníku :D
      Tak vždycky si můžeš koupit nový, nebo něco podobného ;)

      Vymazat
  2. Opět moc pěkné ukázky, já už delší dobu uvažuji, že si Deník taky pořídím nebo přinejmenším zakoupím jako dárek, ale ještě jsem se k tomu nedostala. Asi nejvíc mě tady zaujaly ty jízdenky :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jízdenky vznikly naprosto náhodou, když jsem si uklízela peněženku :D

      Vymazat
  3. Moc hezky si vedeš deník! :) Já destrukční deník nemám :D Každopádně to je moc zajímavá věc, ale pořizovat si ho nebudu. Jak se znám, udělala bych asi dvě stránky a pak bych ho někam odložila :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Chápu, že to není projekt pro každého...

      Vymazat
  4. Je vidět, že tě to opravdu baví :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se budu muset do své Tohle není kniha.... Brzo...Dám si to jako maturitní dáreček :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.